ni sa ja skulle sms

haha okeej ni som inte känner mig otroligt bra kommer tycka det här är jävligt sjukt... men ja är ju som jag är och de vet de flääästa... i alla fall.... ja och min otroligt underbara familj satt och pratade förut i dag och då börja vi prata om sjuka vanor. och vi kom in på mig. liksom jag har en jätte siik vana att så fort ja blir piss nödig så ba "ja måste kissa" oså fnittrar jag lite. vi kom fram till att ända gången jag inte säger något är på morgonen eller när ingen är nära mig. *ler*
desutom kan ja säga att ja måste kissa vid 17 tiden innan middan och alla suckar o ba men kissa då! ja ba aa ja ska... en sen efter middagen två timmar seare har ja fortfarande inte gått. och säger de än gång till då blir alla ba men skit kissa då männiksa. ja ba mm ja ska ch går in o sätter mig i soffan... xD sen yttligare en timme senare så får ja springa i väg och alla ba garvar.. ( ja ni som inte känner min familj och har träffat mammas kille kommer tycka de här e sjuk men aja) efter vårat samtal idag i familjen så la ja mig i soffan... ja ba helt plötsligt smsa mamma, min syrra och min bonus pappa " jag måste kissa"... mamma och anneli som satt i köket skrek ba men magda... och anneli ba ja vill inte veta!

sms konversationen mellan mig och min bonus pappa... ha förståelse vi har sjuk humor...:

jag: jag måste kissa

han: vänta så kommer jag och spolar.

jag: behövs inte. men jag är lite liten kan inte torka mig själv, får jag hjälp? xD

han: ja visst. fråga mamma =)
jag: haha. ne min arme av sjungande små rosa, kaniner får hjälpa mig. dom är nog tillrekligt stora. *ler* men nu småte jag springa på toa snart. annars blir det en basäng i köket.

han: kan du inte gå ut på fotbollsplanen? det behövs en mittcirkel. =)

Jag: haha...


sen sprang jag på toa.... och efter de skicka ja ett till sms till alla i familjen...

" aa situatonen är räddad.. det var skönt. XD


min syrra blev nästan galen. men tror faan ja måste lära mig gå på toa i tid och inte alltid säga.. liksom ja får gå på toa utan att fråga.. *ler*

hej råå...
ja e sjuk ja vet... =)



men otroligt sexiga pepparkaksgris ja gjorde till jul...

P.s

skyll på fredde om de är felstavat.. *ler*

D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0