moora idag.. <3

heej alla glada där ute. just nu sitter ja i vårat otroligt mysiga kulturhus häär istockholm. jag har precis lyckats ta mig in på nätet med lite hjälp av min syster.. ( mycket hjälp snarare ) men hon kan inte få all ära.. känner mig lite dålig då.. *ler*
jag sitter och kollar ut genom fönstret på det otroligt fina vinter/vår vädret vi har... noot... snöblask och blött kallar inte jag fint. men men snart åker jag här ifrån för att komma tillbax till verkligheten på måndag. jag ska åka till snöteckta mora med min pappa. känns skönt att komma bort. vi ska åka runt tre tror jag om han inte kunde sluta tidigare från jobbet. läängtar till ville och snön.. ville är pappas tjejs jätte sööta vovve.. som dock inte gillar mig. aja nu ska ja lägga in lite roliga bilder från min lila vecka... hihi.. pankakor och pasta blidde det. *ler* ha en trevlig helg så lägger ja in blider nästa veckan från mora... om de varit bra väder...



pankaks smeten... visst ser de mysigt ut.. noooot



mina otroligt gooda pankakor... som ja kan vända i luften... <3



häär är den första som ja gjorde... blev inte jätte bra.. *ler*



pasta som hänger på tork.. fast ser mer ut som någe annat...



vi hade pasta överallt igår... tror mamma ledsnade på mig...



det vart jätte häftig pasta... vi ska äta den nästa vecka..


aa nästa vecka tänkte jag köra gröönt... <33 så fåår se hur det går dåå.. kommer nog bilder... puss puss på er alla

smsa som faaan under helgen annars dör jag av tt vara borta från sivelisationen. men kanske inte svarar på engång för är e bra väder ska vi åka schooter och fälla en björk så allt hänger på vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0