sport lov?? vf heter det så?

heej alla glada lov älskare däär ute...

ja så var de lov nu igen. v.9 sportlov.
hmm varför heter det sportlov? jag rör mig inte speciellt mycket?
eller gör jag? jo igår gjorde jag det. visserligen jätte mycket.
lovet börjar i alla fall bra. jag är glad och jätte uppot. prata med pappa igår och ja får följa med till mora i slutet av veckan. vi åker på fredag och åker hem på måndag. "pappa, farmor, farfar och jag" kommer bli ap kul. ska bo hos pappas tjej och hennes hund. hjälp passa näsan bara. ja ska fråga pappa om ja får ta med en kompis men tror inte det går. *suck*
idag klockan 18:00 är det snöbollskrig mellan det här huset där ja bor och ett granhus litte längre bort. det bestämdes igår tydligen. så då ska alla "barnen" ut och leka i snön. villket e skit kul. jag älskar verkligen snö. det är så härligt med pulka och allt sådant. är så glad att snön kom nu lagom till lovet. frågan är bara... hur länge stannar den ? två dagar, tre eller kanske bara en dag... *suck*... men hoppas alla där ute får ett lika bra lov som jag. och se till att röra på er och motionera.. och då menar ja inte bara de man gör i sängen... XD  utan ut i snön o lek.... alla har ett barn i sig som behöver leka ibland... ha det bra nu puss kram på er... kommer sakna mina älskade vänner under lovet. hoppas vi kan ses något. ska träffa alex idaag... wiiiii...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0