inte igen.... *suck*

ja så var man där igen då... är jätte trött men kan inte sova. har hållit igång verkligen hela dagen. var ute och åkte pulka och hade snöbollskrig och grejer. liksom har röt mig och hållit igång hela dagen för att kunna sova. men kan inte! är så förbannad. vet inte riktigt på vad. men mäst på mig själv tror jag. men även på pappa, mammas kille, och mamma... för dom är vuxna. dom borde finnas där! dom borde liksom kunna sitta hos mig. okej mamma har jag förståelse för... men liksom hennes kille oxå egentligen. men min Jävla FARSA!!! liksom han kan inte fatta jag behöver honom nu... och speciellt nu. det var precis samma sak när ja var 10år... då fanns han inte heller när mamma försvan. vet hur hämst det var. och nu vet ja inte ens när hon kommer hem heller... piss apa.... aja ¨måste försöka sova ska typ på möte i morgon. stört som faan.... skulle åkt till vårdcetralen men pallar inte eftersom ja inte sover och det är liksom öppet klockan 8 så måste åka här ifrån runt 7 någonting. palla liksom. så sover nog hemma i morgon så jag kan gå dit på tisdag.... tror jag har öroninflamation. skulle verkligen va så jävla typiskt.... men men aja ha de gött alla där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0