hemma igen... <3

heej där ute. ja som alla vet så var jag i Mora i helegn. det var verkligen ap kul. i fredags han vi inte göra så mycket mer än att jag fick se farsan baka sin alra första pizza i sitt liv. det blev faktiskt sådär. det gick att äta i alla fall. och var skit kul att se. men men... se var de dax att sova så jag skulle orka upp på lördagen och fälla en björk. halv elva på förmiddagen kom farsan in och sa åt mig att kliva upp. jag kelade lite med ville och sedan gjorde jag frukost. mums rostat bröööd. efter de så fick jag låna en jätte ful overall av Gunilla. bara för att inte förstöra mina kläder och ett par schooter stövlar. sen åkte vi ner till ån där vi badat i sommras. det var tjock is över den så vi kunde åka där. det var hur mycket snö som hälst... sen efter lite hårt arbete och mycket schooter åk så gick jag in och lade mig i soffan och såg på två filmer. sen på kvällen åt vi jätte god middag. efter middag skulle vi ut och älda på isen. men skriver mer morgon om ja kan. ska iväg nu. ha de gött. kram puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0