hello?

heej alla där ute... nu sitter ja häär helt själv och övergiven. vet ej vad jag ska göra funderar på att spela en stund. sitter ap obekvämt på en stol i köket för ser på film på tv4 film... den e ganska bra har sett den m¨åånga gånger.. har en fundering oxå.. ska klippa mig imorgon och färga håret... vet dock inte hur... *suck*

har tre förslag:

"brunt med blonda slingor"

"Blond med rosa lugg och rosa toppar"

"blont och rött"

" blont rosa och blått"

okeej blev fyra förslag.. men har svårt att välja. tar ja någon färg typ blått eller rosa kommer farmor och farfar halshugga mig. men passar inte som brunnet och orkar inte heller se ut som nu. hjälp mig snälla. problemet är.. ska göra det i morgon så ingen lär hinna hjälpa mig välja. får fråga hon som färgar- fast hon tar väll de dyraste s¨å hon tjänar pengar.. XD aja det löser sig väll..

och förlåt alla jag dissat på sms idaag men har varit lite jobbigt på sissta tiden och var med mamma idag. så hade inte tid och efter det var jag jätte jätte jätte trött eftersom det tar på krafterna att se mamma så... så verkligen ett stort förlåt till er.  men nu ska ja kolla lite andra saker. så ha de gött. puss på er.


'

eller ja kanske ska färga svart med rött underhår? hmm jag har faan panik!! hur ska jag färga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0