helgen

jag åkte aldrig till pappa i fredags. mamma ordnade så ja kunnde stanna hemma i stället och då släppte allt och ja kände mig fri och lugn. allting känndes så fel. är de inte fel att vara rädd för sin egen farsa? allt känns så sjukt. liksom ja är fan RÄDD för min PAPPA?!!? men jag träffade han faktiskt på lördagen. jag följde med på museumet fast jag hade vart där mycket förra året. det kändes stelt mellan mig och pappa vi pratade inte speciellt mycket. jag pratade destumer med Emma pappas tjejs dotter. det var lite trevligt att bara ses över en dag. känndes lättare, men denna helg som kommer kanske jag ska följa med pappa från stovkholm upp te Dalarna och det känns ganska skönt. inte lika pressat som de andra. ja kan sitta o skriva på datan på boken. ja kan kanske åka lite skooter broende på vädret. *ler* men man får se ska inte ta ut saker i förväg.

hej råå..

p.s

fler bilder...



godaste drickan.. eller hur liisa...



p-stavs joxet.. <----- hela den lite suddiga grejen där körde de in i armen på mig... aj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0