går inte förklara hur jobbigt det är.

idag var jag hos dig. du såg direkt det ingen annan ser. du såg min innre sorg. du frågade hur det var. jag sa det var bra men det tog emot. jag får ej belasta dig säger det. du måste bli bra. så får ej prata med dig om saker som händer. måste bara sköta mig och inte ställa till med något. så fuck heller. jag orkar inte alltid vara den duktiga flickan. allting runt mig rasar. jag bor inte hemma. när jag väll kommer hem ser det värre ut en när jag åkte... och ni som alltid säger det är mitt fel att det är stökigt hemma... fuck you.. jag städade köket hemma idag. kände mig riktigt dukigt. men fick man något tack? ni kan faan dra åt helvete alli hopp... jag skiter i allt och alla nu....  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0