finns en sak

heej finns en sak jag vill skriva om mer än någonsin just nu men gör jag det kommer jag såra någon så bättre låta blir.
  <3 kan berätta om en annan sak istället.

vi var på en helt underbar teater grej med skolan idag. ingen annan har sett den. det var bara genrep och den har prämiär på torsdag. den var skit bra verkligen måste gå och se den.... sen fick jag alla hjärtans dags jox av alex idaag eftersom han inte är i stockholm i morgon... fick en choklad och pengar till en ros... så nu har jag köpt en ros som jag har på mitt rum häär där jag är .  <3 åsså fick jag låna hans armband. som  e jätte fint. jag lisa och sandra följde med han upp till bussen så han kunde åka. *ler* och imorgon ska kanske jag och lisa och sandra gå och se i taket lyser stjärorna på bio.. mysigt.. men men hoppas det blir så bara... men nu ska ja försöka hitta på något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0