dålig människa.

jag kan ej se på dig utan att mitt hjärta brister, jag vill aldrig lämna dig. vill bara va liten sitta i din famn kramas och veta att allting är bra. gjorde så ont, så ont att se dig idag. jag satt där och grät. ingen såg, ingen märkte. mina tårar föll i tystnaden ner på min tjöja och försvan. alla hade fullt upp. jag vet ej vart allt ska ta vägen. känner mig dålig som ej kan finnas för dig. vill det ska vara jag inte du. jag vill vara stark men kan inte. jag älskar dig mer än allt annat men nu finns du inte hos mig. jag saknar mina kramar och godnattpussarna från dig. jag vet att du kommer hem snart men det känns som en evighet. jag går i skolan gör allt jag ska fast jag bara vill ligga i sängen och sova tills du kommer hem och tar upp mig i din famn och säger att allt är bra. du sa aldrig mer.... men nu sker allt igen. jag är så rädd. känner mig så liten och hjälplös utan dig. är så arg frustrerad och allt på samma gång, vet att det inte är ditt fel. tänker på hur illa det kunde varit. om inte micke hade funnits vem hade tagit hand om oss då? vem hade sett till att jag är där jag är nu då? jag blir bara arg över hur otroligt svag jag är. så jävla frustrerd. jag är så otroligt dum. istället för att ta till mig att folk runt mig försöker finnas så stöter jag de bort. jag sitter här i min ensamhet och gråter.. så otroligt starkt eller hur. folk på msn frågar hur jag mår... jo nu vet ni.. det är HELT JÄVLA PERFEKT. MITT LIV ÄR EN JÄVLA DANS PÅ ROSOR.....

men nu ska ja starta en film. så ha det så läänge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0