bloond?

hahah..... ja var på donken med mamma och hennes kille idaag. och åt.. de va faan ap gott. *ler*
sen när vi skulle gå så skulle jag öppna dörren. det var två dörrar precis bredvid varandra. och på den ena utan handtag stod de tryck så då är de så klart ja gör de. och så gick inte de... *suck* så tänkte ja skulle bra i den andra dörren eftersom den hade hantag och de gick inte heller. så ja vänder mig mot mamma och ser helt förrvirrad ut. sedan utbrister jag... " men de står ju tryck på den dörren" mamam *ler* och ber mig försöka en gång till. men värt om. ja förstår inte riktigt så ja gör samma grej iegn trycker på dörren och drar i den andra går fortfarande inte. mamma mer big luta mig mot dörren med hantag och se på faan den gick upp... ja blev helt röd i ansiktet och mamma garva som fan. mitt försvar vara bara " de stod ju tryck på andra dörren ju!"... de hade suttit folk på donken som följde hela händelsen. snacka dom måste trott ja var bloond som faan i huvudet. men hoppas ja förlängde era liv med några år...


heeej råå..


p.s

lite bilder ja lovar



mina turkos blå gröna pankakor...



gooda som faan




Trårtan ja hjälpte mamma baka..




den blev så jävla snygg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0