<3

du säger du älskar mig. jag tror dig. jag säger jag älskar dig. du tror mig ej. vad ska ja göra?!? jag vill finnas jag ställer upp i den mån jag orkar. jag har förståelse för dina utbrott jag kämpar för att få dig le. vill ej se dig ledsen. ditt skratt är guldvärt och värmer mitt hjärta. de ända ja kräver av dig i vår vänskap är att du har förståelse för mig. jag har det oxå tungt. kommer ha det ännu tyngre nu e en månad. tänker inte skriva varför här. men kommer ta de på skolan. du betyder oherhört mycket för mig precis som lisa och sandra. ni har alla tre speciella platser i mitt hjärta där jag värnar er så gott jag kan. de måste du förstå. men som det är i mitt liv just nu måste du ha förståelse för mig. snälla du. och de du skrivit här sårar så in i helvete mitt hjärta. de gick i tusen bitar och blööder. ja vill ej vi ska vara osams. dubetyder mycket i mitt liv. kan du inte förstå det. du är den ända som kan sätta dig in i hur jag har det. den ända som förstår mig. vill ej mista dig. vi måste prata ut. snälla du. när ja skickade smset om riktiga vänner och de om tårar och död. och de ända du svara var att vi ej var vänner. jag slängde mobilen i marken bara stod där och gräät ville aldrig mer ställa mig upp. ville inte leva. för ett liv utan dig är faan inte ett liv. vet ej längre vad jag ska ta mig till. saknar dig hela tiden. vill bara kunna ta mobilen och ringa dig när saker känns tungt. men vill samtidigt inte belasta diig. vill ej göra ditt liv tyngre bara hjälpa dig. visa att jag finns. lyssnar alltid på dig. och tror alltid på dig vad du än säger. så när du sa jag inte skulle tro dig kände jag mig sviken, vet ej var du fått det i från men det spelar ingen roll längre. det ända som betyder något är att vi kan finna varandra igen. det kanske inte kan bli som förut. men hoppas vi kan vara vänner. för jag älskar diig verkligen. och du är guld värld och en helt underbar,fantastisk, fin persson som har lärt mig och mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0