trööt på skoldatorer



jag börjar allvarligt ledsna på skoldatorerna. nu har vi datalektion skit trist men jag jobbar på  som faan har skrivit massor på det jag ska men först vill den starta om sig så arbetet nästan försvan det gick INTE att starta om senare. och nu har överstrykningsgrejen på word fått fnatt!!! bliir så tröööt.

jag simmade i morse. 48 längder i en 25 metersbassäng. simma från 06:50-07:55. det var riktigt häärligt. bra musik och lugnt. relativt lite folk i bassängen. <3

ja så sitter man här på skolan ska ha fika vid halv ett och jag e en tomte idag. har tomteluva och röfgrå kläder och julgranskulor i öronen. hihi sedan ska ja åka och ta gris sprutan! hjälp. hoppas jag inte blir sjuk eftersom vi ska ha filmkväll på lördag ( i morgon ).

Lucia firande på mammas jobb. mysigt. lisa ska med och kanske hennes på G. småbarnene 1-5 åringarna ska sjunga lusse sånger och det bjuds på pepparkakor och massa annat gott. en av killarna ( småbarnene ) skulle klä ut sig till  köttbulle. ( dom fick klä sig som va de ville i lucia tåget bara det hade med julen att göra så inge batman eller liknande. ) men en kött bulle hihih höll på o garva ihjäl mig, fast hans föräldrar hade sagt han skulle ha pepparkaksdräkt på sig men killen var bestämd KÖTTBULLE! så gulligt. man är gullig i den åldern och nåra e inne i bajsåldern inte  lika gulligt, XD

stackars perssonal. ( eller inte )




undra hur de ser ut då? kanske som på bilden XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0