tidigt i morgon med

i morgon ska man då uppp relativt tidigt. ska va i kungens kurva runt 11 hade jag tänkt mig <3

sedan ska min underbara farfar åka med mig till vällinby och hämta en säng. då är fråna vf just farfar. ju alla glada där ute. våran bil har inga vinter däck XD så den är fast i FARSTA!! och taxin är för liten hihi.
men farmors bil har vinterdäck och släp hihi så då går det ! jipppi mouther fuckers!!

jag får en ny säng i morgon hiih. en 120*200 hiih ska bli nice. ville ha 140 men de finns inga och sedan en 160 men det får inte plats har så jävla litet rum... hihi

det blir julbak i morgon med. skulle blit i dag men var så trött efter mötet idag så vi flyttade det till i morgon då blir det lussebullar, marsipan grisar ich kaninner, ischoklad och mint kyssar ska bli gott och mysigt. jag mamma och mammas vänninna ska baka. kanske syrran hjälper till det får vi se hihi..

sen har jag tjatat om en gran hur länge som hälst så tänkte de överaska mig idag med en men gran mannen hade stängt XD så dom köpte en typ hmm liten grön busk liknande sak som man egentligen ska plantera ute men den ska ja få fynta och ha på mitt rum! jippi.. det blir säkert fint. kommer nog in lite bilder framöver när jag orkar tömma mobilen men innan jul blir det nog. hihi...

passar på med julbilder på mig då och massa jul hälsningar!!

kramar och pussar.

P.S
ska lägga in ett julklipp sedan efter ja skrivit detta.. låter det bra? undra va jag bjuder på idag.
måste öppna min chokladkalender oxå hihi gott "dumle kalender"
D.S




DAGENS ROS GÅR TILL MIN UNDERBARA MAMMA SOM VAR MED PÅ MÖTET IDAG OCH LYSSNA PÅ VAD JAG HADE ATT SÄGA!! ÄLSKAR DIG MAMMA FAST VI BRÅKAR IBLAND.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0