stockholms katthem idag.

idag var det julmarknad på stockholms katthem. åå så sööta alla katter är. det var även loppis. och gissa va lilla jag köpte jo en film så klar XD
vi åt korv blää och en jätte gigantisk lussebulle mumsigt. jag van på min lott nr 59 så ja tog en nalle phu speldosa med goodis i... choklad 4-life. haha borde ju få mensen snart så är väl bra o ha :P 


sen har jag då nu kollat faceboom lite och ska snart spela sims 3 innan det är dax för mattlagning. har ingen ork är helt slut och trött fast jag sov hela natten. typ var hemma tolv kom i säng ett och såg toy story. så rolig så rolig. men sov till elva så borde inte vara trött men sådant är livet.

gick aldrig ut igår. földe med lisa på hennes syras killes fest då han fyllde år och hennes syrra idag var där till elva tror jag. *ler*

men nu ska ja avsluta ska hitta ett julklipp att lägga in och sedan vidare och skriva på de andra underbloggarna pussar på er såhäär i december mörkret. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0