snö kaouse och allt blir fel

började dagen med att skotta ingången till våran dörr som hade snöa igen.
sedan´frukost vid strax efter 8 och sedan lusse bak och pepparkaks hus och glasyr i mängder.
sen mest slöat och efter det städa men har ingen ork. liksom vf ska ja städa när syrran ska ha fest och hon inte hjälper mig? någon som har svar?!?

aja sedan maten blev kaouse.
jag skulle laga mat fast jag känner mig krasslig.
skulle bli stekta potäter med citron sås  och lax men a jo hmm
laxen gick åt helvete så blev potäter med sås för mig. stekte lite köttbullar till syrran. urk.
nu ska ja väl äta min otroligt goda middag och sedan bära ut kartonger om ja e på humör blir nog en cigg oxå och sedan sängen så jag inte gör någe mer ur korkat.....

imorgon blir det anki så skriver nog inte underhelgen men återkommer efter.....

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0