skolan.. bläähää...

ja så är man i datasalen igen. urk.
fotoshop.. wii eller inte.
jag är hungrig som in i sjutton..
har en data bredvid mig som är helt siiik. den har disco... hihi
vit, röd, grön, blå, vsart, vit, röd, grön svar.........
runt runt runt går det. skärmen funkar inte så den byter färg hit och dit. hihi

men ha de mysigt. kanske skriver något på engelskan sedan med.

föresten lackade på min idrottslärare imorse... han e korkad så de gick inte så bra
på den lektionen. ja gick och tog en atarax och la mig i en soffa till en kompis kom in och
snackade med mig. skönt.

hej då puss o kram såhäär på 7 december

kommer ett videoklipp ikväll/eftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0