ny säng

ja så har man en ny säng. jippi mother fuckers!!

vi åkte till farfar tidigt i morse och han sedan körde oss till tjejen jag fick sängen av. den fick precis platts på släpet. men gud va halt det var. skit svårt att köra på den hala vägen till vällinby.

sen har ja julbakat riktigt kul... och slagit in massa paket. jippi mother fuckers!!!

men nu ska vi fixa med min säng så jag får upp den nya på rummet och det ska bli häärligt.
sen har vi även köppt en julgran ofc!!!

och jag o mia haha busa i dag. hon smeta nogat på min kind och då måste ja ge igen sen smeta hon vit choklad på mig. då skulle jag göra det på henne men hon tog tag i min hand sedan hade vi vit choklad i halva köket. och hm halva mia. hihi rätt åt henne sen fråga mamma hur gamla vi var! 

men nu ska ja leta julklipp sedan öppna julkalendern! dumle mums!!


puss och kram på er alla




Dagens Ros går till Kenny en helt underbar vän som alltid finns för mig
om det behövs! Du betyder Guld för mig även om vi bor en bit från varan!


puss och kram på alla där ute!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0