lussekatter, sånger, apelsiner, och kalle anka

ja då är julförberedelserna i full gång. hus och lägenheter städas, gardiner bytes och pyntet ska fram, julgran in och matta läggas ut. kulor ska glimma, glitter skimmra, lampor blänka. allt ska bli rött och grönt. allt blir varmt och mysigt.
okej hemma har vi inte kommit så långt. imorgon ska vi baka lussebullar gött på måndag blir det minkyssar och vita gubbar och ischoklad med apelsin och några med minsmak. julen närmar sig med stom kliv. nästan så man blir rädd för den.
jul sånger sjunges för full hals och mitt i allt detta förbereder vi en födelsedags fest för syrran tills på fredag då hon blir 19. shit. allt på samma gång. *ler*
vi ska hänga upp appelsiner oxå i morgon tror jag. med rött band och nejlikor. <3

så god jul och gott nytt år i förväg för alla er som åker iväg och inte kan läsa på ett tag.

P.S

ska försöka se kalle anka i jul. har aldrig sett det. ( skäms )
inte ens som liten jag gjorde alltid annat. bara sett små snuttar här och var.
( kalle anka är läskig han åt upp min mamma och pappa när jag var liten. okej det var i en mardrömm men tycker ändå han är läskig )

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0