HJÄLP

igår var jag på bio den var riktigt bra. hade tänkt att skriva då men hmm vi hade gäster hemma, då kändes de taskigt att försvinna för o skriva häär hihi men nog om i går... nu kommer det om IDAG som då överskriften är till.

jag ska till min PAPPA!!! därför som det står HJÄLP. jag har inte träffa han sedan ja fick pengar till min vinter jacka som var evigheter sedan. :( det är trist att ses så sällan för jag gillar min pappa. när vi ses så sellan blir det så spänt. okej jag är arg på honom för allt han gjort men sådant får man skjuta undan ibland och försöka se de posetiva. han vill träffa oss även om han vill ha dit farmor och farfar för att han e feg och inte vill träffa oss själv!!!
man lär ju inte få en julklapp men hade inte förväntat mig en heller!! inte av honom.!!!! känns taskigt att säga så men som släkten på hans sida behandlar mig så är det förståerligt.
liksom börjar dom snacka om att jag är GRAVID igen så sticker jag. då förlorar pappa sin yngsta dotter!!!
eller om dom säger jag ser hemsk ut! jag orkar verkligen inte hamna i någon diskution med honom eller någon annan av dom för den delen.
jag har en klump i magen för att träffa min far. det känns så fel! han är min far och jag måste ta lugnande för att träffa honom.... hör ni inte hur FEL det låter?!?!
fast har inte tagit någon idag men ska ta en när vi närmar oss.

nu måste jag avsluta vi ska gå till bussen jag och Anneli. ska ta oss till farmor och farfar sedan åker vi bil med dem till pappa...

ska till johan efter åt och sova kvar skriver i morgon hur det gick hos Farsan.

hej rå på er alla söötnoosar där ute!!



Dagens Ros går till Anneli ( min syster ) för att hon är med hos farsan idag
och kan lugna mig om det går över styr!! älskar dig även om vi bråkar
ibland!


jag åter använder en ros som jag tagit förut då jag inte har några andra på den här datan *ler*

Kommentarer
Postat av: Kitsune

omg.. den där bilden togs ju när du jag och adis var påväg till proxxi i somras ju!

2009-12-27 @ 00:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0