god morgon

haha ja såhär tidigt har inte varit uppe på hur läänge som helst XD
och speciellt inte med datan på. men ja jag misslyckades tydligen med att stänga av den igår XP
jag sövde den bara villket är lite komiskt XP liksom hur lyckas jag....

ljust nu tittar jag på barnkanalen hihi men palla inte med nyheterna en dag till så var tvungen o så på något hmm
" bättre " XD

ja ni kanske undrar vad en filur som jag gör uppe såhär tidigtt på lovet?!?
jo samtal urk... samtal på en måndag på ett lov underbat halv nio des utom oxå ska man ta sig till globen.
okej det tar bara ca 10-13 min men ändå... jobbigt!! fast ska bli skönt att få prata lite.
även om morsan ska med så kan jag nog få lite tid ensam med om ja har tur XP

gud vad jag gör XD XP gubbar idag då. hihi

men a nu måste ja dricka upp och stänga datan hihi

kramar pussar från lilla mig till stora er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0