GOD JUL

god jul alla vänner där ute! idag är det den 24 december och sista julklippet kommer !

imorgon blir det bio Alvin och gänget 2!!

hihi hoppas den är bra.

idag har det inte hät då mycket. fick 500kr till kläder. ( bh och troser ) "sexiga" säg inge till mamma :P
en handuk man lägger i vatten och den blir stor.
massa lotter van 50kr blir två nya.
500kr löst. hmm lär bli raketer eller en resa till malmö. hihi....
bror på om någon pröjsar ena resan och mamma den andra <3
fick även en tröja jag spanat på innan jul på hm skit snygg!
ja hmm det var nog det ja fick snacka om att ja kommer ihåg!!!

a men sådant e livet.

nu blir det bar jag och mamma hemma. micke jobbar och anneli ska till proxii. kul.
my´sig jul. ensamt men mysigt.

måste snart sova e ap trött. vakna 4 i morse och la mig 2 igår efter ett bad och noppade ögonbryn.

blir pappa den 26 oxå... hmm hur ska det går. sen slaggar jag hos johan 26-27 efter som min pappa bor i kungsängen och det gör han med så åker dit eferåt. hihi...

lisa kommer den 30 tror jag, blir nyår ihopp.

blir de inte malmö den 2 jan så blir de kramfors den 3 jan.

handla kläder den 28. städa någon dag med kanske innan nyårs fest!! hihi

ha de bra kram puss



Dagens ROS går till Lisa. tack för att du finns gumman!

( blir inge video klipp orkar inte )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0