förlåt

jag skrev inget igår för kom hem rätt sent. och fick världens bästa julklapp av syrran the sims 3 destination världen!!!
snacka om lycklig jag blev.

men åter till det jag ska skriva om!

var ju hos pappa i förgår. det var riktigt hmm kul. ( eller inte ).
det började rätt bra. eller både jag och min syster fick ta lugnande för att ens palla..
vi spela spel och hade trevligt. fick 500kr av pappa. KAN NI FATTA 500KR!!!!!
undra om pappa fått slag. eller så ville han bara betala för han glömt hur gammal jag är.
*suck* han trodde jag kunde köpa öl åt han.
efter maten som var hmm relativt god så la jag mig i soffan och försökte smälta maten,
då kom pappa och gav mig en redig smäll på rumpan. oookeeej jag är van vid det sedan
tidig ålder. men det gjorde ont som in i H-vete. jag fick en röd hand på rumpan som sved.

sedan runt 17 tiden åkte jag vill johan. dom kom och hämtade mig hos pappa. riktigt kul att träffa han igen. *ler* var ju ett redigt tag sen. hans mamma är så otroligt snäll. jag och johan spela lite spel. life 4 dead eller va faan de heter. på x-box 360.... spela även ett spel till som jag inte minns va de heter. sedan såg vi riktigt familjen adams, den när fester får en flickvän som vill döda honom... den e så bra. *hihi*
sen blev det harry hopper och halvblodsprinsen som jag somnade till. han har en jätte sööt kisse oxå på tal om inget. *ler*
vi vaknade hyfsat dan efter. och känner mig jätte dålig bjöd johan på 2 cigg!!!! gud va dålig jag är....
sedan åt vi frukost och kissen skulle upp på bordet hela tiden.
de körde mig tillbax till pappa runt halv tolv så ja var där några min i. för vi fick veta vid middagen dan innan att de skulle Bowla dan efter hela släkten. vf får vi veta saker  bara dan före? planera?!?!
men dom körde mig i varige fall dit.

lite kall prat med pappa och hans tjej gunilla. sedan vid halt ett gick bussen till kungsängens station. och vi åkte till årsta berg tror jag det var för o bowla. gick ganska bra för mig. 1 strike och 4 spärrar. hihi eller hur de stavas.
pappa och jag kom även inn på det med att han slagit mig på rumpan vilket han tycker är skit kul men jag som 17 år tycker är för nära. jag sade jag tyckt det gjort ont. han ba ääärch det var väl inget. har du blivit klen eller? LIKSOM NEJ DET HAR JAG INTE MEN DET ÄR FÖRST NU JAG KAN SÄGA TILL PÅ RIKTIGT!
TRODDE BARN OCH FÖRÄLDRAR SKOJADE SÅ FÖRUT!!!
tror inte han kan sätta sig in i hur det var för mig. efter bowlandet bar det av till min farbror peter och hans fru.

det var nämligen en tradition med bowling och pizza hos någon. så alla drog sig dit och dett blev 15 eller 16 pizzor beställda och 4 läsk köppta till oss barn XD och 3 påsar chips fast drog innan de poppa upp XP
det var små mysigt att träffa släkten igen men det är spännt! man känner sig utanför, bara för att pappa inte hör av sig till oss och vi aldrig blir bjudna, dom pratar om saker de gjort och där sitter jag helt utanför. =( 
var på väg att börja gråta 100000000 gr. ville bara fly.
men när man för ängångs skulle träffar alla kan man inte bara dra heller.

a skriver mer senare kanske. borde äta något nu. börjar nästan gråta när jag skriver detta med.
teror ni de häll sig från spriten någon av dagarna? de björd fan min syrra okej hon e 19 men liksom
pappa borde veta att hon inte dricker.





Dagens Ros går till Christina på Bup! för att hon finns i jobbiga tider.
och alltid försöker förstå och lyssnar på mina tankar!


pussar  magdalena

Kommentarer
Postat av: jojje

ja de stavas så:) o de andra heter daed or alive 3;P o de gör inget att du bjöd mig på två cigg de va ju jag som fårgade så jag får ju skylla mig själv:D:P

2009-12-28 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0