skulle kommit igår

jag tänkte skriva ett inlägg i natt men internet dog o inlägget försvan =( sådant som hämder. men nu sitter ja här o snart ska vi iväg o bada... hihi myyssiigt. igår fick gå på vatten en helt ny betydelse då vi testade sådana där bollar som man kliver in i o blåser upp. det var skit häftigt. men inget jag skulle klara av igen tror jag. tystnaden i  bollen var olidlig. och den var genomskinlig och follket som skratta o peka fick en att känna sig naken och ut tittad vilket var väldigt jobbigt. men har du chansen tycker ja du ska prova om du inte är jätte skännslig.

hela denhär tiden här hr varit kul och lärorik för mig. träffat jätte snälla människor som varit trevliga. lärt mig vilka som är riktiga vänner eller inte och att det finns trevliga vuxna som bryr sig. villket är underbat. och att man kan lita på soc. DOM RINGDE!!!  trodde nästan dom glömt bort mig... men det hade dom inte... hon tala bara om att det tog längree tod en förväntat... hihi

saknar såklart mina älskade vänner lisa o sandra och självklart min familj anneli o mamma... men samtidigt var det skönt att åka iväg fast ja e sjuk... tankarna finns kvar allt med min morbror och pappa men försöker tränga bort det till ja kommer hem..

o igår blev de kris min medecin tog slut! så fick åka till apoteket o hämta ut mer. tur npg fanns det mer. så jag klarade mig.

jag har även varit på kalmar slott och det var helt fantastiskt ÅK DIT!!! gick en visning på dolda rum som dom vanligtvis inte brukar ha öppet. 1992 blev kalmar slott 400år... hihi ser ni något har jag lärt mig allt... men på den visningen gud. det var unket mörkt och stora trappor skit häftigt men kusligt. hihi

men nu ska jag göra mig klar för att åka och bada... ikväll kommer johans syster elin hit ska bli kul att träffa henne eftersom både johan och hans mamma är jätte snälla. så tror jag hon är en toppen tjej hon med ...

Kommentarer
Postat av: Kitsune

Vad är det jag läser?? saknar du mig??

gud vad speciell jag känner mig nu <3

2009-08-09 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0