PRIDE paraden

WOHOO  idaag var de pride paraden som jag ofc var med på... gick i tåget bakom pollyamorösa. dansade och hade jätte kul <3 det tog långtid att gå och fötterna värkte som sjutton. träffade några undevägen som man kände vilket var rätt häftigt. när man gått fördigt gick man och leta någonstans o äta men hitta inget så vi skulle in på området jag och morsaan. johanna lämnade vi på bussen och löste ett dax´band för 300 till mig så ja kom in. vilket blev en upplevelse för livet bra musik, eoruopas största dicko kula. och massa  gratis kondomer och glidmedel hur mucket som helst xP
nu är klockan efter ett sitter vid gulmars och väntar på johanna som ska slagga hos mig. vilket är hmm kul.... fast e skit osocial men aja sådant är litet... sitter just nu på 7-elevens data lite små kul.. håller på o somna så förlåt den usla stavningen xD

men nu ska ja fika  klart varm choklad med dammsugare xP

skriver mer om detta i morgon. puss kram alla glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0