nattligt besök

ja så väntar jag på mitt nattliga sällskap... behöver någon att prata med o krama så alex är påväg över. dagen har verkligen varit upp och ner... shit... fy faan ja sade det var jobbigt sist ja såg en död människa.. detta var inget jämfört med då... gud... ångrar mig nästan men ändå inte. kunde knappt gråta men några tårar föll. soffi min kusin bröt ihopp vilket är fullt förståeligt. gud... hur ska det gå på torsdag? begravningen? klarar ja den? orkar jag se glad ut inför släkt på fikat efter? måste man det? många frågor... kan man ha rött nagelack.... vilka kläder ska man ha`?

nu medan ja sitter o funerar på allt detta fixar ja det sista inför imorgon... ångrade nagelacket så blir klar rött... hihi... inget avanserat. kläderna står ja fast vid... mammas kille kör oss dit. börjar först 12... så e lugnt.. aa men lisa började tydligen tidigare... o filicia på onsdaag... hihi... lite synd...



häär e min cooola kussin malin... världens bäästa av de 6 jag har... hon har alltid varit min idol.. och är fortfarande... <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0