Kalmar

ja  men så skriver man nu igen xP

fast från en helt annan ort i sverge en vanligt. nu sitter ja längre ner en jag  någonsin varit i min tånår. <3
är hos johan en jätte bra vän till mig. åkte till hans landställe igår vid kunsängen någon stans däär. och sen titta vi på solna gymnasie morse o sen bar de av ner hit där han bor. jag har av någon anledning alltid vela åka hit men har aldrig blivit av men nu sitter man här.. wii har precis duschat och a man får väl  se hur kvällen artar sig. imorgon e de rix fm festival här nere o johan ska dit med en kompis och en person ja tönkt ja kunde träffa sen ja inte träffa på år och dar skulle tydligwn oxå dit så aa de gick som de gick xD man får se hur  de gåår. kanske  sitter häär o under håller er med typ ett inlägg i minuten xP
tror ni ja klarar det? hmm tror inte ja med tanke på hur långa mina inlägg är... hihi såå duktiig ja e..

blev inge mer om priden då det bara varit allt för mycket i mitt liv just nu.. jag är sjuk och inte i huvudet då utan är förskyld  ; )  
sen är det mycket tankar inför begravningen den 21 eller 20 när de nu var minns inte ens vill inte minnas. orkar inte. men a man klarar siig...

ha de bra puss kraaamiisar på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0