inte den lättaste tiden i mitt liv

just nu kan man väl säga att det inte är den lättaste tiden i mitt liv. skolan börjar på tisdag har en stor klump i magen tror inte jag klarar det. imorgon ska ja följa med och göra iordning min morbror inför begravningen på torsdag hur nu det kommer gå. jag kommer bryta ihopp totalt eller så blir ja helt väck... kan liksom inte tro allt är sant. sen har man börjat röka igen. nu vill jag värkligen sluta men är tveksam om jag klarar det som det är runt mig nu. ='(
men får gör mitt bästa. vill inte svika min familj eller mina vänner.  jag orkar nog inte skriva så mycket under veckan som kommer. eller så blir det extra mycket vi får se. just nu är allt bara tugnt. ska hoppa i en dusch nu hej råå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0