hem igen då

ja nu ska vi snart börja packa bilen för att åka mot stockholm igen. ska bara ta en sväng förbi hem till Elin hans syster. hihi eller sväng o sväng några mil extra liksom. men men sådant e livet. hon har en jätte fin colli som var skit sööt. vi såg en halv bra skräckis igår. "sillent hill" tror många har sett den... hmm den hade ett skumt slut men a man överlever. ska bli skönt att komma hem och vila sista veckan innan skolan börjar. hm längtar inte. eller på något sätt gör jag det. vill liksom visa att jag kan och klarar av det. ska plugga som faan nu i gymnasiet. min kalmar resa har varit super kul... badade igår var ap varmt i vattnet.  och ler krig blev de... hihi så typiskt mig xP såpbubblor oxå och massa god mat. så hit åker ja igen...

såå soo looong fuckers... stockholm häär kommer ja... <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiiiiii:D

2009-08-14 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0