gymnasiet i morgon

faan så börjar gymnasiet i morgon. har en stor klump i magen. har jag valt rätt. kommer klassen att acceptera  mig. kommer lärarna ha förståelse för mina svårigheter?   blir galen på att alltid ha så otroligt mycket tankar och funderingar innan saker. men ska ändå bli skönt att få slippa alla snorungar på grundskolan... man säger ju att killarna mognar sommaren mellan 9 och 1 i gymnasiet... hoppas bara det stämmer...... ska ju gå EL så lär vara en hel del killar i den klassen om vi säger så... men ja tror nog det går bra. är nog bara så att det känns jobbigt just nu <3 hoppas jag och har ju lisa och felicia på skolan om det behövs vänner. <3

har precis fixat naglarna sen blir de upp o välja kläder o fundera ut smink o smycken till i morgon.... ska bli lite små kul... ska möta lisa i skanstull o felicia på odenplan... mamma ska med bara för de första vi ska göra är att söka ledigt torsdag fredan... hihi... gud va ja bubblar fram och tillbaka hur ska ni orka läsa detta...  men men... hihi sånt e livet... nu ska ja konsentrea mig på att spela sten sax påse på msn med freddie....

heej råå skriver igeen senare puss på er



mina fina naglar...



blir något sådant i kläd väg skulle jag tro....



dom skorna lär det blir... <3



håår...och smink lär bli något liknande detta... skit fiint xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0