den sista dagen

hela min dag har varit upp och ned vänd. först var jag glad och skrattade åt allt. var skit jobbigt när vi gick från bygdegården ner till kyrkan och all släkt. alla var skit deppiga och jag var bara skrattig. sedan så fort klockorna började slå och hans älsklings låt spelades bröt ja ihopp totalt. tårarna bara trillade på löpande band och jag var helt borta.... hur skulle ja klara mig igenom denna hemska dag. allt kändes hopplöst och när vi skulle ta farväl och lämna blommorna skackade mina ben så jag knappt kunde gå sedan satte ja mig o då var allt så klart bröt i hopp och min sister höll om mig och sade allt skulle bli bra. jag fick sitta i hennes knä och hon strök mig på ryggen... det är sådanna tillfällen som äär så underbara. jag fick gråta mot hennes axel vilket behövdes... mötet med all släckt var hämskt.. eller okeej bordet jag satt vi när vi  fikade var underbart då alla var så trevliga. men medlidande visas bara till hans fru barn och syster... jag skulle oxå behövt lite... det vär ändå vi som fick stjuta bort vår sorg och göra tårtot fixa kaffe städa..... men aja jag klarar mig alltid... efter blev jag körd till alex där ja nu sitter.. vi ska snart sova... är skit trött.. han skulle ba pissa sen en cigg och sen ska vi lägga oss... är skönt att sova med någon när allt känns hopplöst. <3

imorgon ska ja med anneli till proxi kanske och sen lördag söndag blir det liissa fiisa tror jag... o vist ja tvätt stugan 1 till 4 i morgon på dan oxå... bläähäää....

puss kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0