bosse buss



kommer sakna diig så otroligt mycket... du var en sol i mitt liv och en helt underbar morbror som verkligen funnits och betytt guld för mig. livet utan diig kommer vara så otroligt annorlunda. jag kan knappt tro det som hänt.. är det sant? nyp mig någon. imorgon är sista gången jag får vara nära din kropp på riktigt. känns tungt att tänka så och tror inte jag kommer kunna sova speciellt bra i natt. tankarna kommer och gå och du finns hos mig i hjärtat och tankarna konstant. minns så väl när du sade till mig att jag alltid var välkommen hem till er och sova när det var jobbigt hos pappa. önskar verkligen jag hade tagit den chansen så vi kunnat um gås mer... men det är sådant man alltid kommer på i efterhand. hade behövt dig nu när skolan börjar. gymnasiet något helt nytt. hur ska det gå. eller hur ska ja klara av att gå till min nya tandläkare om inte du finns och kan följa med om mamma jobbar? jag vet du alltid är i luften, träden, blommorna och jorden och håller koll på oss som stod dig nära. men jag vill ha dig här nu få en kram och veta att allt är bra och kommer årdna sig.... men det kommer inte ske.. </3 varför försvinner alla när man behöver dem som mest i livet... det är så otroligt oretvist.... saaknar dig... känns omöjligt att kliva upp på morgonen. vill bara ligga kvar.. komma till dig och slippa allt annat. sitta nära dig... vi träffades allt för sällan när jag bodde hos pappa och sedan hade vi bara 1 och ett halft år tills du nu 2009 lämmnade oss blott 60 år... din fru christina är helt förstörd och alla runt henne är så otroligt tacksamma för den tiden ni fick... hon är den bästa kvinnan du haft och du blev en helt annan bosse med henne. du orkade mer och fick mer livs ork... <3 dina underbara döttrar linda, soffi och malin. är glada för att dom finns vi får stötta varandra genom allt det jobbiga som vi har framför oss ett tag men det kommer nog gå... vi ska klara det tillsamman... och adrian ditt underbara barnbarn... är glad att du ändå han få honom och att han fick träffa dig och leva med dig så länge som han ändå gjorde.. är synd mina barn aldrig kommer få träffa dig... men vi har diig på band och kan visa min underbara morbror som hjälpte mig i de svåra tiderna och gav mig liv och hopp om en ljusare framtid......

Älskar dig från botten av mitt hjärta....



du hjälpte till att laga mitt brustna hjärta....

( bilderna är tagna från google.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0