begravning i morgon....

imorgon ska vi ha begravning för min älskdae morbror... det känns jobbigt. vet inte om jag orkar... kan inte jag oxå försvinni. vi har bakat tårta hela eftermiddagen och kvällen... den tårtan han fick på sin 60 års dag i våras... den älskade han så otroligt mycket, kommer in bilder senare då ja har orken att hålla koll och tänka på vad jag håller på med....

lol fick precis höra att ja inte e frisk och de har den personen faaan rätt i. jag har ont i knän i leder käkar tabletter hit och dit.... har huvudverk om ja inte får cigg... mitt humör är ett helvete... så snacka om o ha total rätt....

okeeej en saak han sadde har han så jävla otroligt jävla fel med... vadå slyna? han är runt 20 och uppåt och har det språket? moget. jag sade han betede sig som ett piss arsel och han kallar mig slya? men hur ofta tror han ja strippar i cam? är det konstigt jag kallar han det? när han frågar tio gånger i veckan o ja säger nej alla gångerna?!? ne det är det inte....

asså åå fattar inte ja orkar med alla jobbiga där ute... ja kan oxå vara jobbig jag vet men jag brukar haja efter ett ta...

aja nu tappa ja sugen och tråden på det jag höll på att skriva... tack så jävla myket till personen som skrev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0