varför?!?

varför ser du på mig som du gör?
du har älskat mig en gång. men nu blir du sur vad jag än gör.
jag förstår inte. du säger du inte vill smsa du lämnar mig ensam fast du vet att de sårar.
sen plötsligt som en blixt från klar himmel vaknar du upp. öppnar dina vackra ögon och läser det ja skrev igår än en gång. du innser ditt misstag och tror det ska räcka med förlåt. hmm pyttsan. du lackar för ja är med en kompis. vad vet du. kille eller tjej... sex eller bara vänskap. men är det så du ser mig?!? som en billig jävla slampa som bara är med killar och ligger med dem för ja inte smsar? har du tänkt så långt ja kanske plugga matte... eller bara låg o prata. du blev irriterad när ja smsa när du var hos mig. tror du då inte min kompis ox¨å blev det? jag vet inte vad jag ska tro längre.


Kommentarer
Postat av: kenny

orka du tog väck min komentar

2009-04-07 @ 14:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0