valborg

heej hoopp..

ja nu är de ju VALBORG... wii massa eld och mys.. dock inte för mig.. skulle ju vart med min underbara kusin som inte hör av sig. riktigt snällt.. men antar man får ta sådant. får sitta hemma o kolla tv med morsan o äta glass. inte helt fel det heller. har smsa med min underbara Kusin Malin oxå.. det var kul. hon o ja e ganska bra vänner känns de som. tråkigt vi inte umgås bara... hmm.. a men sådant e livet.. hoppas alla har en bra valborg.. det ska jag. även om ja inte ser någon eld. men är man ensam så är man...... ='(

P.s

en rolig komentar ja ska börja använda när folk hoppar.  "sluta hoppa som ett tampongsnöre" 

det är en komentar från the voice imorse på kanal5... hihi det lät lite små gulligt.

D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0