sommaransiktet fram....

hihi nu är ja häär igen.. jaa så har man vart ute med familjen och myst i solen snacka om häärligt. sen så gick mamma och micke in och ja och anneli stannade ute och lekte med hennes poy bollar eller hur faan de stavas. ja fick låna en fotboll av en jätte snäll kvinna som var där med sin lilla dotter som va jätte sööt. dagens yngsta fotbollsspelare. de va lite kul. a ja skulle undvika en snöhög/ishög och snubbla på mina egna fötter och åkte rakt in i stängslet i stället. xD satte mig pladask ner på rumpan i den lerigaste delen av planen... sncka om alla skratta åt mig.. känner mig bort gjord. aja sen gick ja och min underbara syster in och spelade. hon på sitt ds och ja på mitt älskade wii... ja spela animal crossing eller hur de stavas. och de komiska är att ja fick en soffa som såg ut som ett DS de va lite sjukt.. men emn så ser dagen ut en så länge snart ska vi göra någe o äta tror ja ska laga mat =/ men är inte helt säker kanske ska ta reda på det...

hade gött skriver nog mer senare om ja orkar.. villket ja lär göra med min energi...  <3




påtal om överskriften... hihi det är en komentar Farfar brukar säga när första vår solen kommer och jag är ute. för då kommer alla mina fräknar fram. så brukar han säga det är ett vårtecken.. =) Farfar " nur har magda plockat fram sommar ansiktet igen.. "   något ja aldrig glömmer hatar mina fräknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0