snart sängen då? eller...

heej ..

ja så borde man kanske sova. liksom måste upp och städa i morgon eftersom det inte blev så mycket gjort idag. mest massa påbörjat skit. så måste välla ta tag i skiten eftersom min älskade Johan kommer runt 16:00 imorgon... hihi längtar. vi har bara träffats en gång tidigare och det var i december. mellan jul och nyår. så är på tiden nu eller hur.. =)
ska bli massa mys... han har lovat mig  massa  kramar. och så blir de nog en hel del film tittande. och ja tror han skulle försöka lära mig någe spel.. fasst hmm alla som känner mig vet hur det lär sluta... haha kattastrof. eller hur kenny?!? du såg ju hur det gick... klara inte ens hopper 3 på vart det nu var. blip? aja lycka till johan säger jag bara. =P

puss kram ska sova nu... eller inte riktigt än men om ett ta... <3



fiinaste tjejerna istan... <3 ever......

fast man får inte glömma Lisa och Josse ni är  dimanter i mitt liv alla 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0