skola

nu tänker ni välla att blivit galen.. liksom ska hon skriva om skolan?!? hon som hatar den?!? ja faktiskt det ska jag. liksom vi har fått en jätte rolig uppgift. vi ska skriva noveller. om ett brott som begås iskolan. mitt är ett knivslagsmål. ska bli kul. älskar ju att skriva.. wii... hoppas ba den blir bra. tror dock inte det är bättre på kärlek och sorg. men men man får hoppas. =P





Jag in acktion i köket. gör påsk middagen till familj och vänneer. mums. blev super duper gott. och så mätta alla blev. =P




efterrätten jag gjorde... snacka om super duper god mousse. vit och mörk choklad mousse och en jordgubbe och en choklad kyckling som prydnad och extra sak. allting fixast av miig... =P


hej dåå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0