radera?

det är svårt att radera någon/något ur sitt liv. det är svårt att glömma alla roliga saker man gjort och allt dåligt man klarat av tillsammans. ändå så har jag nästan gjort det. jag tar ett steg i taget. ja är av med dennes saker. allt är borta. allt jag lånat allt som den hade lämnat hos mig. allt är som boortblååst. det har aldrig funits. nästa steg blir att ta bort alla telefonnummer ja kan nå den på, så ja slipper se namnet. sedan ska ja även radera det sista minnena och sedan är HON ute ur mitt liv. så skönt att få lungn och ro. vissa saker måste man släppa taget om när det inte funkar. tjejer.... bi kanske minns de där första riktigt fina skorna ni fick, och när de blev för små hur svårt det är att skilja sig från dem. ändå måste man på något sätt lyckas.

jag har en förklaring på varför vissa kanske ser mig som omogen.

OMOGEN: jag är hellre omogen än att bli uppäten eller gammal och skrynklig.

liksom se det som en frukt. är den omogen händer inget. men är den mogen blir den plockad uppäten eller så skrumpnar den och blir brun ful och äcklig. såå ja förklaring till varför ja e omogen.. =)

( hämtat ur en film )



själen/minnen  är som sår det gör ont en stund men tillsisst läker dem.
man kanske inte glömmer hur det kom dit. men det läker man lär sig
leva med sina ärr. även såren i sitt inre läker jag lovar.. kanske tar ett tag
men dom blir lättare att handskas med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0