mattematik?

a så har man gjort ett nationella i mattematik idaag dåå.. *suck* åt helvete med det bara...

sen höll ja på o lacka satan på våran svenska lärare. liksom hon åå ska inte skriva något dump. jag hade slutat och kulle bara följa med min lilla älskliing Dali när hon skulle röka o direkt lägger hon sig i. när man gör någe man inte får e hon där o klagar. när man gör de man ska och följer uppgifterna e hon där o klagar för då e stavningen fel. asså hur faan ska hon ha det.

sen var ja på en jätte bra föreläsning som åå den var guld värld för mitt självförtroände. =D
synd bara inte någon från skolan kom, men dom våga väll faan inte så dåliga inom det området som dom är. hihi
lite taskigt men sant. så mycket som jag frågade och ville ha förklarat under den föreläsningen har ja aldrig ens frågat ünder alla mina år i grund skolan och ändå går jag ut 9:an nu?!? det är faan sjukt, liksom hur fan kan jag känna mig trygare bland vuxna jag aldrig träffat än med klassen jag gått med sedan 7:an jag har kännt folk hela tiden?!? vad är felet. jo att man vet att den som är föreälsare kommer inte tycka din fråga är sjuk, han/hon kommer inte skratta eller ignorera dig för dn är där för o lära ut till dig. och folken i publiken hade själva många med likande problem som mig eller lika konstiga frågor och många tackade mig eftreåt och tyckte jag var modig som kom dit. för även dem lärde sig något viktigt. även om hur man formulerar sig i skrift. =D  kul att hjälpa till...

men nu ska jag läsa lite på boken "saknad" som jag varmt reckomenderar till er som inte läst den. bra i början segt slut. men ett väldigt bra inlevelse och man kan verkligen förstå samhällets undre männiksor. så läs läs läs....

ha de gött



Jag är 16 ´r. har dyslexi, har jobbat upp en bättre f¨rstélse men det f´r ta sin tid. jag kunde inte accetera det och kan fotfarande inte helt g¨ra det. men jag lär mig. med hjälp av mina vänner och nära...



Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du vet du! fick värsta bra idén om att du skulle gå ut och ha föreläsningar om dina livserfarenheter och lära unga människor att ta vara på sig själva och inte vara rädda! för du skulle passa bäst till de:D jag kan hjälpa till:D

2009-04-26 @ 20:56:05
Postat av: sandra

oj, glömde skriva att de var från mig!:D

2009-04-26 @ 20:56:57
Postat av: maggie

Vilken Sandra? liksom känner typ hmm låt se här.. 5 olika med det namnet.. hihi

2009-04-27 @ 09:04:43
Postat av: jojje

de e nog ingen bra ide jag vet andra som har gjort de o de va ingge bra de e bättre att tahand om sina bekymer först

2009-04-29 @ 15:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0