löördaaag <3

heej alla glada..

idaaag är en lördag med mycket mycket överskotts energi..
jag har städat köket nu på morgonen och börjat på balkongen. sen gav ja mammas och hennes kille frukost på sängen. och min syster fick oxå det. sen efter typ ett ta gick ja och min syster till mamma och henens kille... det va jätte mysigt. hela familjen samlade. även om vi plågade varandra med att kittlas... villket var jävligt kul. fast mamma säger ja inte får träna mer för ja kunde hålla i hennes ben för bra när ja skrev under hennes fot. hihi... det var lite kul... så nu står det "hej mamma " under hennes fot... hihi riktigt snyggt. sen gav anneli och ja tillsammasn oss på mickes fötter... ( mammas kille ) så där står det nu "hej mixi" det var lite kul. anneli höll i hans ben och jag stortån medan vi skrev.. det var ap kul. nu ska  vi bara fortsätta plocka lite medan alla tar sig upp ur sängen sedan ska vi ut och spela kubb på fotbollsplanen. wiiii...

ska bli ap ap ap kul... ha de gött tills vidare..


P.s

imorgon kommer min gullunge johan hiit... wii ska bli kul.

D.s



Jag när ja va liiten och vååran underbara katt Gandalf som ja inte kommer ihååg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0