Köpiing

hihi hej på er.... ja den resan är något att minnas. fick bo på hotell villket nice rum... wow ååå.... aa sen så typ ja musiken så jävla kul. alla va ap bra. och efterfesten.. hihi ja sjöng med min idol och hon lärde mig spela en av hennes låtar och har ja tur ska hon kompa mig på skolavslutningen... =)

och vi sjöng en super duper bra låt "En stor KUK är en klen tröst i ett fattigt hem" älskar verkliigen den låten... hihi

och lördagen var helt underbar. mamma har snackat ap länge om att hon har en släkting i köping men sedan inte sgat något mer. av en slump träffa vi henne när vi gick och handlade.. =O '
det är mammas kusins barn ( min tremänning) dock lika gammal som mamma och har barn i min ålder män endå kul. jag hade aldrig träffat människan... xD världens är så liten... och ja musiken va lika bra på lördagen fast ja somna på en bänk på krogen... hihi inte så bra. 18års gräns o ja gick in och ut som ja ville... inte illa... maten ja den va välla sådär.. gilla den inte riktigt men den gick ner...

o visst ja.. frukosten på hotellet var ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ  fick vofflor med socker och sylt. och fraller med massa pålägg. va verkligen ap gott. och lite godis de bjöd på... var ba tvungen o nämna det...

o ja idaag har de inte hänt så mycket... åkte bil jätte jätte mycket och somnade.. hihi sedan hem och ha de nice...

höres mer sedan




Jaag lördag natt... söndag morgon typ 01:50




Jaag i fredas natt lördag morgon 03:50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0