kärlek?!?

varför ska kärleken vara så svår?

vissa säger att den första riktiga kärleken aldrig försvinner ur ens liv. den gömmer sig där inne. varför ska det vara så? okeeej tror aldrig jag varit kär på det sättet.. eller så blundrar jag för det. man kan gilla många men det är bara 1 person som man verkligen älskar är det inte så? jag har alla fall någonstans i mitt lilla huvud fått för mig att det är så. liksom varför skulle jag annars gilla så mångà? men bara tro att jag älsakr en? något är riktigt fel och allt det här låter riktigt vimsigt men är så förvirrad och sårad i mig själv så vet ej hur allt kommer ut. förlåt om de e rörigt ska nog sluta skriva nu tror ja. hej då. sov gott det ska ja försöka göra.



världens finaste haldspand och smycke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0