Jävla Piss skola

heej igeen...

ikväll kommer det kanske bilder fr¨n igår, vilket ja lovat en vän. men nu ska ja skriva om min jävla piss skola. Jag förstår inte hur de tänker. som vanligt är min svenska lärare dum i huvudet. *suck*
det är ju halvdag på torsdag.. wii men de som inte är klara med svenskan måste stanna på den lektionen medan alla andra får åka hem?!? ee rättvisa någon?!? liksom hallå jag skriver inte lika fort som alla andra. och hur i helvete ska jag då kunna vara klar till på torsdag?!? jag orkar inte ens. hon fick hela min daag att rasa. ååå blir så förbannad. varför ska alla MVG barn få sluta men inte vi G barn? det är fel om jag ska va helt ärlig.  ( ja så tydligen gällde inte de oss? kan hon inte bestämma sig, hur faan ska hon ha det )

sen har ja mått lite pyton de senaste dagarna är därför det varit en dålig uppdattering. med en helgs mellanrum. har inte sovit så bra och haft hemska mardrömmar med bilder som inte försvinner. bläääää...

aa sen klagar ju skolan på mamma oxå. så jävla kul o veta. skolan tycker tydligen inte mamma bryr sig om hur ja mår. nehe... okeej då vet jag. men ska ja vara helt jävla ärlig så tycker inte mamma om skolan heller men av helt andra grunder. ni som funderar på skola tänk inte ens tanken att börja på Qvarnholmen.... den skolan funkar inte riktigt som den ska... blää...



en jätte gammal bild på mig... =P



P.s

igår var ja med min älskade kusin.. det var kul. hihi vi höll på o elda upp balkonggolvet. vi skulle grilla vilket inte gick som det skulle riktigt om man säger så.. golvet fattade eld. ( trägolv) vet inte riktigt hur vi tänkte så fick hämta massa vatten och hälla på vattnet och flytta på grillen till framsidan. ute i trädgården. hmm tror inte vi var så bra på det där med o grilla. så anlita aldrig oss som grillmästare.. XD
om ni inte vill ha ett ner eldat hur....

D.s



vi har massa härliga minnen tillsammans.
älskar diig mikki... jätte gamal bild




" vem är Sandra som skrivit komentar?"

Kommentarer
Postat av: jojje

jag kan anställa er som lärlingar om ni vill:) till o grilla altså:D

2009-04-29 @ 15:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0