igår/natt

heeej på er däär ute i soliga sverige... *

igår eller snarare natt såg ja en så otroligt sorglig film. blev nästan rörd till tårar då ja va påväg ner i samma skit som den tjejen hamnat i. tänker därför inte nämna namnet på filmen då ja ej vill folk ska förstå hur dålig ja e.. men den filmen skildrade verkligen hur svårt det kan vara att vara tjej i vissa jobb. och hur ens val i livet kan påverka hela ens framtid. den tjejen ska verkligen ha ett stort ++++ i kanten för den rolen. hon gjorde den bra och man kunde känna igensig i vissa val och svacker hon kom in i. det var så hemskt. efter den filmen ville jag bara gråta. sitta hos någon andas ut och känna mig lyckligt lottad som fick hjälp innan det gick så långt. ändå var ja så arg på mig själv att jag var påväg ner dit. liksom hur kan man försätta sig i den sittsen?!? vill bara skrika och sloss. varför kan tjejer inte förstå!! varför kan inte jag förstå!?!  antar det är något man får leva med. men den filmen gav mig kraft att orka kämpa lite till. eller åtminstonde försöka kämpa med hjälp av min familj och mina vänner. jag vill ej hamna där hon var. rykten finns alltid men de försvinner. minnen försvinner aldrig. folk glömmer små saker. men inte det man varit med om. allt som inte handlar om en själv glömmer man tids nog. = (

men nu ska ja sluta skriva blir bara så depp av allting...



jag ser inte speciellt bra ut jag vet. men jag försöker vara mig själv och leva i nuet. ta allt som det kommer och inte försöka förhasta mig. om du ej gillar mig är det ditt val. jag har ett öppet hjärta och ett öppet sinne för alla. men accepterar du ej gränserna jag sätter för att skydda mig är det ditt val. puss på er solstrålar



( Bild från google )

Kommentarer
Postat av: jojje

du kunde få gråta i min famn om du ville men jag kan inte läsa tangkar. men de e bara o komma till mig om de e något fel någonstans=)eller om de e något anat=)

2009-04-07 @ 17:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0