hur?

hur kunde det bli såhär?
känns inte som om ja är en i gänget längre. känner mig övergiven och ensam. känske är därför jag är mer sårbar än vanligt=? tror ja ska ta avstånd från allt vad vänner heter. om ja tar avstånd kanske ja inte blir sårad?!? eller?  fan fan fan.
allt blir ba piss hela tiden. alla säger. vi måste umgås mer. vi är aldeles för sällan med varan. gud ja saknar dig. men åå.
sluta ljuga för faan. upptagen hela tin. kul. okeej ibland har ja inte tid. men när ni hela tiden umgås utan en tanke på mig så krossar ni mitt hjärta. ni behöver inte känna er tvingad av att fråga mig om ja vill komma på filkällar och dylikt. känner mig bara krävande och som om ni inte vill krossa mig totalt. bättre ja försvinner.  

o vissta ja jag är en sån jävla IDIOT och EN suris... ( siterar två änner )  bra ni säger sänningen. synd bara båda var tungen på samma dag. sviken av två vänner och morsan på samma daag så jävla härligt.




nytagna bilder. söndagen v 14.... 



världens bäääästa stora syster. ingen kan ha en bättre än jag. <3

även om vi bråkar ibland ställer hon alltid upp när de gäller. älskar henne mer än allt. liksom hon förstår alltid när de är problem med killar så har hon tid o prata om det. när ja bråkar med mamma har hon en varm kram. när vänner sviker har hon tid att umgås.. <3 älskar dig även om du e dum ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0