hm?!?

jag såg en bra text på en kompis msn idag: "Dröm som om du skulle leva förevigt, Lev som om du skulle dö imorgon. "

jag fastna verkligen för det. okej.. hmm inte för jag har speciellt mycket drömmar om min framtid. allt jag vet är att ja vill klara skolan så bra som möjligt. och ja försöker sträva efter att inte förstöra allt för många människors liv. för mig finns ingen morgon dag eller går dag. jag försöker leva i nuet och ta allt som det kommer. vill ej se tillbaka eller se framot. ser man tillbaka mins man bara allt det dåliga ser man framothoppas man på något bättre som aldrig blir så. lika bra att bara ta varige sekund, minut, timme, dag, natt, år som det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0