hahah lyckat magda

heej alla där ute... som vanligt.. *host host*
såg ja framemot en helt underbar daag i skolan. ja hade sovmorgon till 12:10 så var helt okej faktiskt.  och sen ba två lektioner tills ja sluta. dock försov sig hela familjen och när alla gick upp trodde det aj var i skolan.. men icke sa nice. när klockan var 13:20 kom lilla ja gånde och ba va fan väckte ingen mig för?!? så åt frukost i lungn och ro och såg lite på tv o planera en grej med morsan. sen så gick ja o mamma upp o kröp ner i sängen i gäst rummet. vi tog fram alla fotoalbum sedan ja och min syster var liten och kollade igenom. det var så kul. man såg alla roliga stunder vi hade som jag nästan glömt bort.. och pappa. gud vad jag saknar de. alla roliga stunder med pappa. aja ska ner o hjälpa till med maten nu. och kanske ta på mig lite  kläder vore en bra ide... ha de gött

'

jag när ja va liten... sööt... noooot

Kommentarer
Postat av: jojje

joho du var vist söt :)

2009-04-02 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0