haha fan va ja e sjuk

aaa var med mamma istan idag innan vi åkte till skärholmen. det var lite små kul.. hihi
ja o som alla vet på konsum i slussen kan man köpa cider 2,25 och öl utan lägg. ganska nice.. vilket ja berättat för mamma  som  inte blev vidare glad... sen på lilla affären på sidan om konsum kunde man snatta när ja gick i 7:an vilket ja oxå berättade för mamma och hennes kompis Mia... hihi dom skrattade och bara "dagens ungdommar" sedan tyckte dom det var roligt. för vem berättar var de kan handla cider och öl och att man snattar för sina päron?!? gör du det?!?

sen så var vi i skärholmen och kolla på skor... åååå vad jag blev kär i ett par svarta ap snygga kunde dö för dem. men mamma hade inte pengar till mer än skor till sig själv. *suck*  o helt från ingen jävla stans kom de in en gamal man. typ 80+ och ba "har man så snygga ben som dig ska man verkligen ha sådana skor, dom är skapta för en kvinna som diig".. gud va jag blev GLAD. kände mig så otroligt fiin. han hade kollat på mig jätte länge när jag manikengade för mamma i affären och gick o små vinglade. men a även om han var gammal blev ja super duper glad. wii ja e faan snygg och gjort för o ha höga klackar...

lite roliga bilder där ja fick skumma fantasiee..



asså ja jag är skum men den häär bilden e ap het. tänk dig henne fast i ett normalt samanhang. en levande varelse. mmm.. skulle inte va fel o göra henne sälskap i sängen... mys <3 seeexiga boobbiieess



häär e näästa biild. åå ett dröm senario... en varm daag på en strand full med sexiga tjejer.   inte helt fel om alla då är bi eller?!?  vill oxå ha så heta boobbiieess...... men men åååå  <3

men nu e de middag ha de gött... puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha 2,25 kan man köpa överallt ju ingen åldersgräns

2009-04-28 @ 22:34:50
Postat av: kenny

haha 2,25 kan man köpa överallt ju ingen åldersgräns

2009-04-28 @ 22:36:23
Postat av: jojje

ja du e snygg maggei de har jag ju sagt förr :)

2009-04-29 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0