bad med skolan..

wiiii idag va det bad med skolan. lite korkat då ja perciade mig i måndags men vatten tätt plåster så gick de o lösa. =P vilket va skoj. jag klarade alla moment galant, slapp rädda docka.. dock blev de lite problem på slutet och ja har varit förbannad hela dagen... "jobbigt som faan" ...  för ja jag hittade min bortt tappade bekinitopp som ja älskar efte¨rsom de är en present... men nu vet ja  alla fall var den är. skönt...  sen åt ja äte god mat med mamma och sedan köpte ja pressenter till mina kusiner. =P och en tjej jag jobbar åt. lite små kul faktiskt. och nu äter ja jodgubbar med mjölk och socker. mums... och snart middag hoppas jag.  e vrål hungrig och imorgon e de prov *suck* men nu ska ja jobba skol jobb ha de gött. puss puss



fett sexig bild på miig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0